Lain-lain

Tuesday 14 January 2014

AZHAR IDRUS FAHAM AQIDAH

Azhar Idrus atau Ustaz Azhar Idrus (UAI) memang cukup terkenal dan menjadi ikutan anak-anak muda sekarang, agak berbisa dengan kiasan dan perkataan "Bodo"..apapun berdakwah bermacam-macam cara, mana yang baik kita ambil, mana yang buruk kita buang jauh.Isu panas ketika ini banyak menyentuh sensetiviti agama dan kaum, tidak terkecuali juga Kalimah suci Allah SWT dipermainkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab atas dasar kepentingan politik dan pihak lain.Mereka ini nampak berani tetapi hakikatnya penakut kepada pemimpin yang jelas mahu menjatuhkan Islam, mereka semua telah dibutakan mata, "semut diseberang nampak, gajah depan mata tak nampak".

Terkini, Ustaz Azhar Idrus juga trut mempertahankan Kalimah Allah. Cuma Ustaz ni biasa la,nak juga dia spin salah ke kerajaan, Penceramah bebas.Masih ramai yang menyokong, walaupun mufti sendiri mengajak semua umat islam di Malaysia mempertahankan Kalimah Allah.

Sepatutnya kita umat Islam berdiri dibelakang kerajaan untuk menyokong tindakan ini. Tapi tak, ada yang banyak buat bising dan mempolitikan isu kalimah Allah dengan menyalahkan kerajaan. Nampak sangat perjuangan mereka yang berbuat begitu tidak ikhlas langsung!

SUMBER [VIDEO]
http://www.gopetition.com/petitions/1000000-rakyat-malaysia-sokong-comango-pengkhianat-negara.html

No comments:

Post a Comment

.

Catatan lain