Lain-lain

Sunday 14 July 2013

BAK KUT TEH (BABI)

2 ekor cina berkemungkinan dijadikan bahan eksperimen untuk menguji kesabaran umat Islam.Hanya 2 ekor ini sudah mampu menggoncang Malaysia, huyooo...kuat nya, apatah lagi ramai.Dalangnya mesti ada.
Siap ngan Logo Halal lagi tu...



Makhluk 2 ekor ini ada nama iaitu Alvin Tan dan Vivian Lee.Maka itu kita lihat mereka ini bebas melakukan apa sahaja termasuk merakam aksi hubungan seks sendiri atas nama kebebasan dan hak asasi manusia, sebab tahu ada pihak yang melindung di belakang.Jelas Matlamat mereka untuk MENGHINA ISLAM secara terang-terangan.

Apapun kita berharap 2 ekor ini tidak akan terlepas lagi dengan kontroversi terbaru ini.  Walaupun kita pasti barisan peguam DAP bersedia mempertahankan 2 ekor beruk ini tanpa banyak soal, tapi dalam masa yang sama kita semua perlu mempertahankan maruah  agama kita dengan cara bijak dari diinjak monyet-monyet macam ini.

Yang dalam bulatan...hehe!!
Guna Akta Hasutan

Mufti Negeri Sembilan, Datuk Mohd Yusof Ahmad meminta kerajaan menggunakan peruntukan undang-undang termasuk mengikut Akta Hasutan bagi mengelak kejadian sama berulang.

Katanya, sudah tiba masanya kerajaan lebih bertegas dalam isu seumpama itu dan menjadi kewajipan umat Islam mempertahankan maruah agama jika ada pihak cuba melakukan penghinaan.

Bagaimanapun, tindakan yang diambil perlu mengikut undang-undang serta tidak terburu-buru hingga boleh mendatangkan kemudaratan kepada semua pihak.

Mana parti Islam?diam saja ka?

No comments:

Post a Comment

.

Catatan lain