Lain-lain

Tuesday 4 June 2013

ISU FITNAH - Agama Islam dan Ajaran PAS amat berbeza

PAS adalah sebuah parti, Islam adalah agama yang paling suci dan wajib kita jaga.Menyentuh mengenai Akhbar HARAKAH keluaran PAS Kelantan ataupun harakahdaily.net.Kenapakah Harakah tak habis-habis menipu, bukan sekali dua penipuan Harakah berjaya didedahkan oleh para bloggers. Malah ada juga artikel berita yang dipadam sebaik sahaja penipuan mereka terbongkar.


Inilah satu-satunya orang yang menang saman Harakah setakat ini, walaupun Harakah kerap kali menipu - tiada orang berani heret ke mahkamah sebagaimana dilakukan oleh Tun Ammar. Hatta menteri kita sekalipun dilihat segan untuk mengheret Harakah ke mahkamah.
Mungkin disebabkan jarang tindakan undang-undang dikenakan ke atas mereka. Harakah dilihat tidak takut untuk menyebarkan berita berbentuk hasutan dan fitnah. Hari ini melalui laman Facebook, Harakah menipu mengatakan gambar pengundi Bangla beratur untuk mengundi ketika PRU13.


Malang buat admin Facebook tersebut kerana Ketua Tempat Mengundi merupakan orang pertama yang meninggalkan komen dengan mendakwa gambar tersebut merupakan penduduk orang asli, bukannya bangla.

Harakah banyak kali kantoi menipu...

Tetapi sayangnya Menteri hatta SPR takut mengambil tindakan undang-undang sebagaimana dilakukan oleh Tun Ammar...

ARTIKEL : http://yuseriyusoff.blogspot.com/2013/06/tak-serik-kalah-dengan-tun-ammar.html

No comments:

Post a Comment

.

Catatan lain