Lain-lain

Tuesday 13 May 2014

SAMBUTAN DI LUAR JANGKAAN Perjumpaan / Taklimat Isu Semasa Dan Majlis Ramah Mesra Facebooker / Blogger / Pengamal Media Maya Bersama YB Dato' Sri Mustapa Mohamed #KelantanBerhijrah


13 MEI 2014, HOTEL PERDANA KOTA BHARU, Majlis Perjumpaan / Taklimat Isu Semasa Dan Majlis Ramah Mesra Facebooker / Blogger / Pengamal Media Maya Bersama YB Dato' Sri Mustapa Mohamed bertemakan KELANTAN BERHIJRAH yang telah diadakan pada malam tadi mendapat sambutan yang amat memberansangkan. Majlis ini telah disempurnakan Oleh Dato' Sri Mustapa Mohamed Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Kelantan. "Media sosial adalah satu jalan Altenatif yang kuat untuk menyampaikan sesuatu kepada umum dengan lebih cepat." Kata Dato' Sri Mustapa ketika ketika ucapan.


Majlis ini juga dihadiri lebih dari 400 peserta yang hadir dari setiap Parlimen dan melepasi dari target yang dijangkakan. Saudara Mohd Zakri (mat Jek) membentangkan taklimat berkenaan isu-isu semasa kepada hadirin dan fakta-fakta yang perlu diktekankan untuk pendedahan kepada rakyat. Pengerusi Barisan Darul Naim, saudara Kamarudin kasim sebagai pengerusi Majlis dan juga Pengerusi Barisan Darul Naim (BADAR) berkata "Kita sudah mengenalpasti seramai 313 kumpulan Transformasi 313 BADAR seterusnya kepada kumpulan sasaran,InsyAllah."

Terima kasih dan sekalung Penghargaan kepada semua Ahli Jawatankuasa, mereka yang terlibat secara lansung dalam menjayakan Majlis Perjumpaan / Taklimat Isu Semasa Dan Majlis Ramah Mesra Facebooker / Blogger / Pengamal Media Maya Bersama YB Dato' Sri Mustapa Mohamed.














No comments:

Post a Comment

.

Catatan lain