Lain-lain

Monday 5 May 2014

@IsmailSabri60 @DSIS @Moa_gov PELUANG USAHAWAN PROMOSI PRODUK dalam "Sesuka Hati Chef bersama Moa" DiTV9

20 April 2014 ini Kementerian Pertanian Dan Asas Tani bersama sama TV9 akan menyiarkan satu program rancangan sembang santai serta dapat mempromosikan produk produk yang lain daripada yang lain di dalam rancangan "Sesuka Hati Chef Bersama MOA" dan disiarkan bersama Nasi Lemak Dan Kopi O di TV9.                 

Program tersebut akan bermula 20 April 2014 yang bersiaran sebanyak 13 episod yang akan ditayangkan pada setiap hari yang Ahad dan dijangkakan berakhir pada 13 Julai 2014. Tujuan program dianjurkan adalah untuk membangunkan usahawan dibidang pemprosesan yabg berkualiti tinggi dan produk dapat dipasarkan di pasaran global.                 

Sehubungan dengan itu, dari segi espak-espak promosi melalui dalam rancangan yang di anjurkan oleh Kementerian Pertanian Dan Industri Asas Tani merupakan salah satu pekara objektif yang harus dicapai dan diberi tumpuan sebagai pembekal ke arah mencapai Produktif yang bermutu tinggi serta berkualiti.

Rancangan ini telah mendapat dambutan dan telah mendapat tajaan dari Kementerian Pertanian Dan Industri Asas Tani dengan menaja 70% kos penyiaran sebanyak RM10,000 bagi satu satu episod yang disiarkan pada setiap minggu, dan dari segi itu juga usahawan haruslah perlu menbiaya sebanyak RM3,000 sahaja.         

Produk produk yang terpilih berdasarkan kelainan dan akan dipasarkan di pasaran pasaran tempatan mahu pun di luar negara.

Kepada yang berminat untuk menyertai program tersebut dan mempunyai satu produk yang kelainan dari lain bolehlah melayari portal Kementerian Pertanian Dan Industri Asas Tani iaitu WWW.MOA.GOV.MY sesiapa yang berminat boleh terus menghubungi MOA untuk mendapat keterangan lanjut:

03-88701828 / 1797 / 1795
shuhairah@moa.gov.my
khatijah@moa.gov.my
nnadia@moa.gov.my

No comments:

Post a Comment

.

Catatan lain