Wednesday, 21 August 2013

AKU DAH CAKAP, Syiah ni kalau bercakap memang tahap A+

Rilek..............mereka hanya cakap jer..Kalau nak buat memang tak pernah, Juara Bua (cakap tipu).Kononnya ada bantahan Konsert Metallica yang diadakan di Malaysia semalam.

Cakap saja tak guna. Jika pencacai rasa betul-betul tak setuju dan membantah keras konsert tersebut kenapa tak turunkan panglima rempuhan ala babi hutan tu?. Tiada pula halangan dari pencacai? halang kumpulan Metallica, halang peminat yang ingin masuk ke dalam stadium? Tiada usaha pun untuk  mereka gagalkan konsert tersebut habis-habisan....

Dasar Perjuangan asal (perjuangan Membangun Bersama Islam) pun pencacai boleh gugurkan demi boss, apalah sangat setakat konsert Metallica.


Rock Keras dilarang tetapi Syiah no problem?

Adalah yang lebih penting kat sini.

Kenyataan pemimpin mereka sebelum dan selepas.

Dulu lain, sekarang lain....
Parti untuk membangunkan Islam telah lumpuh bila dikuasai oleh Syiah, kenapa parti ni terlalu terbuka untuk menerima Syiah?adakah pencacai tahu jumlah Syiah di Malaysia yang akan memberi undi kepada mereka? Kemungkinan ramai kot.
Keratan Akhbar Berita Harian

Ingat lah..


Nabi bersabda;
Selain daripada Dajjal ada satu perkara yang sangat aku bimbangkan.

Lalu ada orang yang bertanya;
Apakah itu wahai Rasulullah?

Jawab Rasulullah;
Mereka ialah Ulama Jahat...

-hadis riwayat Ahmad daripada Abu Daud-

Dajjal itu tujuannya jelas untuk menyesatkan manusia tetapi ulama jahat ini walaupun lidahnya pandai memaling orang lain dari cinta dunia, namun amal dan perbuatan mereka adalah mengajak orang lain membuat kejahatan kerana amalan seseorang itu lebih berkesan dari percakapannya.

Maka apa yang dapat dirosakkan oleh ulamak jahat ini dengan perbuatan mereka adalah lebih banyak daripada apa yang dapat dibaikkan oleh lidah mereka.

Rasullulah saw bersabda maksudnya: "Di akhir zaman ramai ulama su' (jahat)."

Daripada Abu Hurairah ra. berkata, Rasulullah SAW. hersabda;

“Akan timbul di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat darIpada kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang ramai, dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala (mempunyai tujuan-tujuan yang jahat)”.

Allah SWT. Berfirman kepada mereka;

"Apakah kamu tertipu dengan kelembutan Ku? Ataukah kamu terlampau berani berbohong kepada Ku? Demi kebesaran Ku, Aku bersumpah akan menurunkan suatu fitnah yang akan terjadi di kalangan mereka sendiri, sehingga orang yang alim (cendikiawan) pun akan menjadi bingung (dengan sebab fitnah itu)". H.R Termizi

Catatan lain