Lain-lain

Wednesday 10 April 2013

PAS Jeli hampir pupus


Jeli 10 April 2013, Ceramah TUKAR (Kenapa Perlu TUKAR Kerajaan PAS Kelantan)  serta Solat Hajat PRU-13 di perkarangan  Sekolah Kebangsaan Jeli (1) yang telah dihadiri oleh Dato’ Seri Mustapa Mohamed dan kira-kira 10,000 rakyat jeli yang ingin menyatakan sokongan kepada kerajaan Barisan Nasional.


Ceramah ini bertujuan untuk menjelaskan kepada masyarakat umum bahawa hari demi hari kerajaan PAS semakin berani mengeluarkan fatwa-fatwa yang terpesong dan fitnah kepada kerajaan Barisan Nasional pada setiap kali musim pilihanraya.Namum rakyat Jeli sudah tahu siapa sebenarnya PAS malahan rakyat Jeli sudah tidak tahan dengan janji-janji kerajaan PAS yang hanya pandai bercakap tetapi tidak mampu untuk menunaikan segala janji walaupun secara terang lagi bersuluh setiap pembangunan di pelusuk Jeli adalah dari hasil inisiatif kerajaan Barisan Nasional.Pelbagai pendedahan dan juga tuntutan-tuntutan yang tidak berasas oleh Kerajaan PAS Kelantan telah dijelaskan kepada umum. Majlis ini juga dihari oleh YB Datuk Hj. Md Alwi Che Ahmad (Ketua Pembangkang Negeri Kelantan).


Selain itu pelbagai pengisian program kemasyarakatan pada hari yang sama bermula dari pagi sehingga petang dianjur oleh UMNO Bahagian Jeli yang melibatkan warga emas dan juga belia seperti tarik tali, Kem Orang Muda dan lain-lain bagi merapatkan lagi silaturrahim antara pemimpin dan masyarakat. Kehadiran skuad bermotosikal anak muda Jeli juga telah memberi suntikan baru untuk anak muda memberi mandat kepada kerajaan Barisan Nasional untuk memerintah Kota Darul Naim.





























Rakyat Jeli sudah bersedia untuk mengundi Barisan Nasional.
Tahniah Tok Pa!
Tahniah UMNO Bahagian Jeli!
Tahniah Skuad TUKAR!
Dan seluruh Individu yang terlibat secara langsung ataupun tidak dalam menjayakan program ini.

GELOMBANG MERAH! ADALAH GELOMBANG UNTUK TUKAR!
 

No comments:

Post a Comment

.

Catatan lain